Tuesday, December 16, 2014

hari ini hari selasa.. apa yg kau rasa

hai sayang.. apa bikin?
apa lagi la kau buleh bikin wahai blog ku yg kusayang.  aku tak berapa nak menang tangan la nak menaip pagi tadi kat fon pintar tu.  hari ni kan closing utk separuh bulan december.  walaupun begitu rasanya sibuk, aku masih sempat berpoya2 dengan kawan2 mayaku kat fb.. eheheeee.. cewahh.. idakler susah mana.. pagi tadi pas bfast dgn ira dgn kak nita, on the way jalan ke opis, stop jap amik pic selfie bertiga.. aku post jer.. wajah ceria boleh menceriakan yg lain.. tu jer la punnn..  kami mmglah kawan2 pi minum sarapan since lama.. tapi sejak dua menjak ni terpisah plak bab bfast nyer sementelah aku asiklahh lambatttt.. geram tauu..

harini kanda nak merempitkan aku cepat sampai lerr.. so sempatlah bekfast sambil update citer2 terbaru kawan2..

tu jer terdaya harini.  nak balik ke?  ingat nak gym tapi aku senggugut daa.. peyut sakit amatt.. macam tak pegi la kot gym.. potong betui kan.. kalu ku layan lari kat treadmill nanti tentu perut aku rasa cam nak jatuh.. oh tidakkk.. aku sayang perutku iniiii...

gambar lama tiada kaitan dengan cerita entry ini.. aku suka amat seluar ini, walaupun buat kaki aku nampak pengkau.. ekekekek.. lantakkk

No comments:

Post a Comment