Saturday, January 10, 2015

lauk paling mudah tapi disukai dia..

Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.. pekaba semua?  Sihat la kot?  Kalu tak sihat makanlah ubat, pi  kinik ker.. urut ke.. pendek kata..usahalah mencari kesembuhan.. okey?

Aku dah rehat ni.. kanda and azmeer tgh makan malam tu.  Akmal takmo makan lak malam ni.  Aku tadi sblom kol 5 dah mkn kat fudkot giant bt caves lepas balik dr festival city.  Nape tak makan kat festival jer kan?  Sebabnya kanda pi hantar jam aku yg tercabut batu berlian kat jam tu kat kedai jam dlm giant tu.. so kena pi amik la sebab dah siap repair.. tu pasai la aku makan lunch situ.. heee.. late lorr.. sebab movie 1.40 till 3.40.. tot tet tot tet smpai giant lewat la teman lunch.  Kanda tak mo makan katanya kenyang lagi pas sarapan lewat kot.  Dia kenen2 kata nak makan nanti kalu lapar.  Nak makan lauk sardin kat umah.  Hmm.. paham tak tu?




Masak lah aku lepas maghrib tadi.  Lauk kari ikan ada byk lagi, aku tambah lauk sambal sardin and telor dadar dgn bawang besau.  Zass.. masak jer nasik.. semua lauk dah ready.  Nunggu nasik lak lamo pd hal nasik yg ku tanak dulu.. ke aku masak cepat sgt?  Bukan susah masak pun kalu bahan semua ada dah.. kann.. jadi rajin2kanlah dirimu ke dapur wahai surianiiii.. pesanan jugak pd semua pembaca blog ni yg pandai masak.. rajin2 la memasak utk org yg anda sayang.. masaklah apa yg dia suka supaya dia lebih sayang kita.. ehh iklan lakk.  Macam laki aku ni mudah je mintaknyer malam ni.  So peluh2 sikit jer.. ni dah rehat haa.. layan blog lak.. kann?


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...