Saturday, January 10, 2015

neeson

Korang kenai ke neeson?  Amal anak aku kata.. rupanya mamat ni ada blakon citer starwars.. dia perasan.. aku lak tak minat star wars.. so x amik pot sangat la pelakon2 nya..heee.. dia sejak abis spm kejenya mendonlod movie jer pastu layan satu satuu.. jeles aku tauu..

Nak citer pasal movie aku tgk tadi.. "taken 3" tajuknya.  Actornya tentulah liam neeson.  Aku mmg ikut taken dr yg 1st.  This guy mmg tangkas sgt.  Otak pun bijak sgt.. taulah citer2 cam ni kann.. tak leh la lawan bab imaginasi omputeh ni kann.. so aku suka watak dia yg cool.  Sayangkan anak pompuan dia dan jaga sgt2 family dia walaupun dua dah divorced dgn bini dia yg ala2 model rupa and gaya tu... heee.. panjang lak aku citerkan haa.. tapi pointnya sini.. harini aku sedih dan nangis dlm banyak bab kat taken 3.  Mana tak sedih.. aku bygkan dr sudut anak dia bila ex wife dia mati di bunuh.  Walaupun dia dah cerai.. dia tetap syg bini dia.  Time dia tgk mayat wife dia kat bilik mayat tuu.. time anak dia sedih dan asyik ingat mak dia sambil cium baju2 mak dia tu aku mmg tak dapat tahan worr.. sedihh.. bab2 family aku akan nangis lah.. macam biasa.  Walaupun katanya citer ni ganas aku tetap suka tengok ketangkasan mamat neeson ni mendahului polis dlm hal2 cari pembunuh ex wife dia tu.  Aku bleh bagi 4 bintang lahh.. ana shuka laa.. ana hepi dan fuash hati lahh..

And for next movie on my list would be "in the woods" and "the fast n furious 7".. kalu terdekat ni nak pi tengok "seventh son".. tu pun beshh.. nanti kita gi tengok ye ling?  Ekeke..  merancang kan perlu?  Okeh?

Scene paling x boleh blah but aku ckup tabik dlm taken 3 tadi ialah keta porsche tu lajunya boleh membuatkan sebuah kapalterbang kecil tercabut rodanya.. lagsung x bley terebangg ha kauu.. oh so great masa tu.. bertarung nyawa nak selamatkan anak yg disayangi.. itulah dia kasih syg seorang ayah.. u cannot buy that any where in d world.. okey?  Sekian.. hik.


Ni pun anak aku gak.. walau anak sedara.. siti.. aku tetap sayang macam anak kandung tauu.. huk huk...

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...