Wednesday, January 07, 2015

nyut nyut nyut

Aku shakit gigi.. dah lama gaham ni sakit.  Dah 2 minggu x silap aku.. makan pun x sedap sebab dia dah goyang.  Gaham ni gaham atas belah kiri.  Kadang kita lupa tujuan gaham tu dan fungsi gaham pada hidup kita.  Pd hal sgt besar gunanya dlm idup kita ni.. lagi2 yg suka makan cam aku ni kan? Hehee..
So.. drpd terus sakit baik aku cabut jer.. jgn biarkan ia lebih lama menderita di dalam mulut aku ni.  Mungkin dah sampai masa dia berehat dr tugas penting dia.

Lega sangat bila dah cabot.  In sya Allah akan tumbuh lagi.. eheheh.. ngarut la pulakk.. takkan tumboh dahh.. aku redha jer gigi cabut or gugur.  Time dah masa kann?  Antara tanda2 kubur sudah manggil... tapi aku masih bertatih2 buat amal soleh.. huhuu😢😢😣😣😣




Pasni posing tutup mulut jer senyum.. sbb gigi dah kurang??.. oh tidakkkk

No comments:

Post a Comment