Wednesday, April 05, 2017

Ntah kenapa menggelupor

I am back at work after a long weekend.  Cewahh.. long kononnn.. cuti 2hari je nyer punnn.. adoi.  But mmg best sebab den dapat tido di beberapa tempat menarik kali ni.  Konon nak holiday dgn laki tak kesampaian.. den tinggalkan laki tu je yg kejadiannya.. kih3.  Dah taknak beri kejesama and tak pandai amik hati den.. kono tinggallah kau bang.  Lain kali jgn mimpi aku nak keluarkan satu sen pun just nak pi bejalan makan angin lagi dgn ekauu.  Biarlah den sensorang.  Perangai laki yg acuh tak acuh kat bini dan lebih pentingkan kawan2 dia buat aku rasa nak gunakan je kuasa yg aku ada utk tgkkan sejauh mana pangai suka mengabaikan aku tu.

Entahlah.  Mmg dah tua2 dia rasa dah selamat kot.  Bini takkan bertindak apa2 lg kot.  Ego sungguh kau ya    Takyah jaga bini.. takyah layan bini.. takyah teman bini.  Takyah memanjakan bini.  In fact dah selamat smpai rasa tak perlu pun bercakap dgn bini sbb dia dah tak kisah ada bini ke bini mati ke bini ada doit ka tada ka.  Yg penting bila dia nak itu ini.. kena ada.  Salah sikit.. kemain dia punya ayat.  Apa kau tak ada salah ka?

Haruskah aku bg dia lagi peluang?  Menyampah sudahhh.  Kalu aku terima mungkin sebab dia sendiri yg bg syarat pd diri dia.  Elok2 lah jaga diri.  Akupun mintak.. Allah ajer lah jaga dia.. dan aku jugakk..


No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...