Monday, April 10, 2006

Lost

10 April 2006 ...9.32am
Where do i put the title? Am lost again. Why am i always like this? Last time, i can find the place to put in the title. Biar lah..

What happened today? It's a public holiday tomorrow, Maulidur Rasul. But, even today, the office seems to be quieter. Gats taking leave and so is Od. When i checked the other side, seems that Anor pun cuti gak. Od takde, so i got no fren to ST. No one to entertain me with the karioki and everything. Dah la gitu, kena gi cover tempat Od. First time I sit at her place. Hope i could do my things from around here.

Swissothel the stamford, betul betul nyusahkan den. Boto-boto cilako. Bonci bonar den. Nak duduk eh sari yo, tapi leceh he, ngalahkan nak poei pindah kek situ. Apo la nasib den. Bukan den pulak yang nak poei situ. Nasib ekau la Kevin oi. Den dah buek yang patut patut tok ekau.

Bosan amek ari ni ha. Porot pun semacam yo. Raso cam nak poei tandas yo. Lotih den. Cubo telpon umah kojap tadi, anak-anak merengek yo. Every time like that. Kengkadang raso cam maleh nak call umah tu la pasal. Tapi anak-anak aku semua baik baik belaka. Aku dah janji esok aku cuti.. dorang pun suka, so that we can spend time together like usual.


Okay. Will write later.
Adios

No comments:

Post a Comment