Friday, September 15, 2006

Hidup harus tabah

Semalam aku jumpa Doris. Memang dah nampak benar kurus, muka yang dulu bulat, skang dah nampak kecik sket. Aku memang tau dia amik product magic cam aku juga, tapi katanya dia ikut semua peraturan yang ada. Memang berkesan la ini product. Aku suka, aku suka... Rupanya ramai lagi pengikut-pengikut dia kat opis tu. Tapi kata Doris, tak semua orang boleh dapat result yang sama dalam tempoh yang sama! Part tu aku setuju sangat. Aku ada lebih kurang 30 kg weh nak turun... tapi takpe, bak kata maeran, don't stop. Do at your own pace. Wow...thanks mate, kita sesama gi berenang dan senamrobik ngan si pola bedul, tentu kita cepat kurus. Hmmm..

Aku ada pasang niat daa, kalo aku dah sampai ke berat idaman tu, aku cadang nak buat sedekah kenduri doa selamat. Amacam geng? You all rasa i boley pegi tak sampai ke situ? Hmm...mmm, lagi katanya. Doakan yek... Aku sendiri akan terus berusaha menurunkan bilangan lemak di sana sini di badan ini.

Oprah Winfrey, eat your heart out!!!!

Aku takde personal trainer, but i do get very good support especially from my loving kanda, my two sweethearts (Amal and Ameer who are always willing to spend their time, assist me when i do aerobics (on and pausing the tape!!), layan umi bila umi rasa cam nak gi taman main badminton), my mom who always compliment my getting slimmer body (lepas ni nak mintak tolong mak mengkecikkan bebaju tu sumua, auww!!), ati, lis, id and N and not forgeting my Upline(??), Maeran. Tengkiu de beri mac gang!!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...