Wednesday, September 13, 2006

Mari berenang-renang



Masa aku nak tulih ni, masa dah kol 7.24pm. Baru masuk waktu Maghrib, (pekejadah buat entri tetengah azan?). Aku, Amal and Ameer sebenarnya tengah tunggu maghrib, sementara Amal siapkan homework dia, solat then kami nak trus pi swimming kat sri siantan.

Aku sampai umah cepat ngan kanda, blum 6pm dah mula masak ala kadar. Kanda dah pegi kerja since 6.20 tadik. Sebabnya, aku da berjanji dari last week ngan bebudak ni, maka akupun buat kerahan tenaga la jugak. Tomyam dah ready, balik swimming nanti tentu dorang lapar giler, so senang sket kerja aku bagi makan, lepas makan, dah letih, lena cepatla hendaknya.

Kanda kerja malam ni aku bolehla carik aktiviti berpeluh kat kolam tuh ngan bebudak. Ayo yo amma, letih la nak melayan kerenah dorang kat sana nanti.. takpe, layannn!! Dedekat kol 9 malam nanti, kami baliklaa, baru syok, teruih tidoq no??

Superman berlari nak selamatkan dunia..hik.. aku?


1 comment:

  1. aikk... melenting?
    bukan gitu... kita boleh pi conquer itu kolam bebila beb, kita dekat jer, hik

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...