Monday, September 11, 2006

Pengalaman baru


Isnin 11 September 2006 8:12pagi waktu Malaysia

Acik just arrived. Another driving day. Wah.. rasa cam asyik ngan memandu kan? Kalo dihitung dengan jari tentu dah lebih 10 kali acik drive to work.. hik! Dulu ngingatkan ketakutan itu.. waduh, biarlah dia menjadi kenangan pahit dalam hidup acik yang baru menguntum wangi ini.. chewahhhh!!

Semenjak dah bawak keta, kandapun dah approved, aku kena belajar berbagai perkara berkenaan ngan kenderaan itu. Kanda siap soh aku amik tau hal-hal nak tukar tayar.. hik! Dah dua kali dia explain kat in therorynya. Sayang kanda. Dia nak turunkan semua ilmu pemandu professionalnya kat aku. Aku suka, aku suka... larikkkk!! Eh tukar color font laa, nanti cam perasaan marah lak warna merah ni, sebenarnya aku hepi ni, kita tukar color yek?

Lis da mai, nak breakfast sesama. Actually, aku ada manyak lagi nak tulih, but since aku blum bekfast, and it's not good to start your day without bekfast (carik alasan?), aku rasa better continue later, k? Udahlah ari ni lupa nak minum air magic tu.. huaaahh!

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...