Wednesday, February 14, 2007

Cabutan bertuah kereta MyVvi...

Semalam aku dengar kat tivi berita, mantri tu kata, semua hadiah itu akan ditarik balik. So, takde chance la yuol semua nak feeling feeling dapat kereta kalau pegi buat mycard. Kata mantri tu, itu dah memang jadi tanggungjawab kita, kenapa perlu diwujudkan cabutan bertuah baru sumer orang nak buat mycard. Ha, katanya lagi.. no such things. Ini budaya memberi hadiah tidak perlu dilakukan untuk menggalakkan orang menjalankan tanggungjawab memasing. Gitulah kisahnya. Lepas ni, korang belilah sendirik kereta MyVvi tu, takyahlah sesusah berharap menang cabutan bertuah. Aku pun boleh tolong kalo korang nak harga yang spesel...

No comments:

Post a Comment