Monday, February 12, 2007

Hodoh

Ada satu ketika tu orang tv suka buat citer ala-ala the ugly duckling. Aku suka sangat citer-citer gini. Sebab akupun dalam golongan the ugly duckling gak. In fact ugly ducklah kiranya since dah dewasa ni kan?



My feveret show dulu, Yo Soy Betty La Fea. Maknanya "I am, the uglyBetty". Memang best. Aku tak pernah miss satupun episodnya. Memang hodohlah si Betty tu, bukan naturally,
just dia tatau menggunakan kecantikan dia jer. Ada ker rambut buat style taruk minyak tebal, pastu sikat leper camtu? Pastu spek punyalah stylo. Tentu-tentulah jadi hodoh, kan?


Tapi boss dia, Armando tu, punyalah macho.. Aku memang geram betul dengan apa yang dibuat Armando pada Betty masa memula pompuan tu masuk kerja. Tapi dia kagum dengan kebijaksanaan dan kecekalan Betty.

Anyway, baru-baru nih, ada baru kuar kat 8TV citer ala-ala hodoh tu, but versi America plak. The actress name is also America. But jalan citer dia lebih kuranglah. Just watched first episod last week. Pun aku suka jugak. Cumanya boss dia tu tak berapa nak hensem di mata aku. Tak bole lawan Jorge Abello (sebut Horge!), the boss dalam the Spanish series tu. Tapi, Betty nyer boleh tahanlah jugak hodoh.


Jorge Abello ni pernah berlakon dua alam, macam kat gambar atas ni. Boleh tahan cunnyer.

Sohih dio memang pelakon versatile. Aku suka sangat.



No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...