Saturday, March 10, 2007

Mari pi panjat gunung Kinabalu

Aku dah booked tiket dengan syarikat tambang murah nak pi Kota Kinabalu this July. Pi ngan sapa?
Aku pi sorang. Takde tanya-tanya kanda pun. Then bila dapat tanya kanda, dia kata biarlah aku pegi sorang. Aku nak pi ngan kengkawan. Pastu, aku pakatlah ajak kengkawan. Ajak Od, ajak Ain and even Shekha. Satupun diantara mereka ni dapat memberi jawapan pasti.

Then i remember my sister. SMSed her and she said yes. Pastu try booking untuk dia, kat opis. Tak dapat you. Siksa engko nak masuk line booking, cam syial betui. Balik umah, petang tu sampai ke maghrib, aku mencuba lagi. Sib baik lepas tiket makyang. But in a different return flight.. sebab sama ngan aku tambangnya dah naik jadi RM49.90 pulak. Lantaklah..... janji on the same date.

Tetiba aku teringat my other fren, Siti Zen. Called her. She wanted to check with her hubby first and then when she got her green light, aku try la book book for her also. This time, punyalah susah. Dari opis, membawak ke rumah, still tak lepas lepas.. Aku dah tensennnnnn!

Aku harap sangat dapat pegi dengan Siti. Get away from our every day life, kan? Spend the time away from your family for once in your life time. Gi panjat gunung Kinabalu. Sekarang, i have to train myself for the climb. Aku teringin dari dulu lagi, but tak kesempatan masa memuda, but waktu ni, aku kenala be prepared, tak gitu?

1 comment:

  1. setiap hari ko kena ler naik tangga turun tangga opis ni.... tak leh naik lif

    ReplyDelete

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...