Sunday, May 27, 2007

Family day and cuti day

Semalam opis den ado buek family day. Satu kepalo kono baya 15 hinggit. Kalao macam kuargo den, ompek orang, kono la 60 hinggit. Den pulak tongah koring abis-abisan, jadi, tak dapek la den nak bawak kuargo den poei Gonting tu. Ha, lokasi family day taun ni iolah kek Awana, Gonting. Tapi, just say tenkiu yo lah, den tak dapek poei.

Takdolah sodih mano, sobab eh, den dah banyak kali poei Gonting tu. Takdo bondo laei...

Semalam sari den lepak-lepak yo kek umah den. Tido-tido, makan-makan, layan tivi and jorit kek anak-anak den, itulah kojo den semalam. Ingek kan nak poei taman mainan kek BBS ngan makyang, tapi, bilo dah potang, raso badan cam lotih gilo, den bantai tido yo... makyang plak, toruih poei koj0! Takdo laei la sampai arini kisah nak poei ko taman mainan. Tontu budak-budak ni tenshen yo. Buek cemano, takdo sapo buleh pakso den!! Hi hik!

Kando plak semalam kojo kono buek overtime, out of town to Melaka. Malam lewat baru sampai umah. Bosan bonar den. Bonci amek kalau kando takdo nih. Den mosti ngantuk yo! Bilo den bukak emel, ado beribu-ribu emel tontang tah hapo-hapo carik duit tah. Poning mikirkan cemano den nak mendelete banyak bonar emel tak "releven" tuh. Tenshen lagi!!

No comments:

Post a Comment