Monday, April 21, 2014

apa nak tulis..

Hati ada senang ka su?  Kawanku tanya.. aku jawab.. hati mmg selalu ada senang.. tapi selalu juga tara senang.. tapi muka kalu apa macam.. sunyummm juga laa.. jgn la kashi tau kita ada shusahh.. hehee.. nanti itu susahpun lama2 tamau datang lagi.. haa.. ada butut ka itu macam? hehee.. hantam kasi.. kita ada buat status fb sana ada sikit macam suka dia fikir kita ada gaji dapat laa.. bonus laa.. ingat woran tada berduit tida bole hepi kaa?  Ini salah punya konsep la ane.. sila butulkan laa.. sebenarnya hepi atau tida itu bule ditunjuki atau disorokinyapun oleh kita sumua yg pandainya menyorokanpunn.. haaa..


Haa.. meh pekena teh tarik jap.. opis dah abis mug laa.. kena la pakai cawan comey ni.. sopann je kann?

Hehee.. apa kita bincang tadi?  Ohh.. gumbira dan sedeyyy.. haa.. mari tengok muka kesedihan/kegembiraan..


Haa.. ini muka gembirakah atau muka sedihkah?  Tak dapat nak gambarkan.. sbb teringin nak makan mi rebuss.. tapi di bawak makan di tempat yg takde jual mi rebus.. terpaksalah makan apa2 yg ada di situ ajerr.. huuu.. ontah kenapa aku tetiba ngidam jer nakkan mi rebus.. adakah aku pegnen?  Hmmm.. aku bukanlah tuo ngat.. masih piyed what?  and aku plak sexually too active.. ayoo matilah citer kat sini.. well.. true facts pulak nya punn.. some more.. kanda aku hensem tau.. ehh.. relevant ker?  berbalik pada kisah sarapan tadi.. aku nak mi rebus x dapat nyahh.. tu jer.. 

Well.. ni dia muka org gumbira.. check her outtt!!.. my along!!


Yehaa.. ni la dia along yg hepi sokmo sekarang ni.. kenapa?  sebab den bawak dia jalan2 pi pasau and then pi situ sini.. iyo?  Hehee.. ontahh





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...