Wednesday, April 23, 2014

bahagia itu pilihan

this is my second entry today.. pehal su?  hmm.. takde mende nak buat obviously.. and once i feel too bored.. i might just write down the lyrics or what ever la kan.. mak tangkap boring nyahhh.. nak mati kebosanan.. nak chatting pun takde sapa yg sudi.. huk huk... ada sorang omputeh jap tadi.. aku dah removed and blocked him.. why?  ini adalah yg ke brapa ntah.. kata dia single father, who's wife died of cancer or of accident and tanya aku keje mana keje apa macam if you donno what i work as.. you will not feel comfortable.. bila aku kata semua lelaki yg overseas aku kenal gitu.. aku try nak tnegok apa jawapan dia.. dia kata aku mental.. aku kata dia tu scam.. dia tanya aku scam tu mende.. haruslah aku thanked him and say bye bye to him.. 

carilah konsep lain.. semua sama dah jelak mak nyahhhh..




meh kita tengok lirik lagu lak.. best tau lagu ni.. aku rasa sgt best dan dihargai jika ini yg berlaku pada aku.. kadang2 rasa gak.. selalunya tak.. heheheh


wanita yg kau pilih - rossa

malam selalu panjang
di waktu aku merindukanmu
kau bisa menjaga aku
hingga diriku merasa teduh

aku seperti kamu
menginginkan dan memerlukan mu
kerana kita tak mampu
untuk selalu pergi menjauh

kau jadikan aku ini wanita yg kau pilih
untuk  jadi kekasihmu
dan kau pun telah aku minta
setia sepertiku hingga waktunya tiba

aku percaya penuh
kau kan buatku bahagia
karna cinta tercipta 
datangnya dari dalam hatiku

kau jadikan aku ini wanita yg kau pilih
untuk  jadi kekasihmu
dan kau pun telah aku minta
setia sepertiku hingga waktunya tiba





No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...