Thursday, April 24, 2014

mencintaimu sedetik lebih..

setiap nafas yg dihembus.. setiap degupan jantung.. aku selalu memikirkanmu.. dlm sedar dibuai angan.. dalam tidur dan khayalan.. aku selalu memikirkanmu.. ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang.. barulah terasa.. ku bernyawa...

kasihku.. ku amat menyintai kamu.. kerna kau beri aku.. erti hidup.. ku kan terus mencinta.. sedetik lebih.. serta selamanya..

dikala penuh ketakutan dgn badai kehidupan... ku bersyukur adanya kamu.. biarlah kehilangan semua yg dimiliki.. asal masih adanya kamu.. ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang.. barulah terasa ku bernyawa..


jiwang lak pagi2 nih.. bilanya yg ko tak jiwang su?  cer kabor bila.. hehee
aku benornya sakit badan.. lama ngat x masuk dance class.. smlm pi join klass baru kat gym baru.. haa.. terpeleot tau...
meh la abang tolong uruttt.. bestnya kalau sakit2 gini dok lepak jer sambil diurut oleh abang.. guna minyak aroma terapi tu tau abg.. jgn minyak kelapa busyukkk.. ahak.. urut2 membawa ke mana.... 
haa.. ke situ la pulak korang.. cam biasa jer kann.. ahahaha.. mana abg aku nihh?




2 comments:

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...