Monday, April 21, 2014

seronok ke bersenam?

hari jumaat aku dah buat appointment nak gi gym.. hahah.. kalu pi gym pun kena buat appointment apakah maknanya tu?  maknanya takde makna.. apa lak salahnya buat date?  my new gym mate katanya.. she's from selayang, namo amrah.. cer cek dalam fb gue.. ada tuu.. ahak.. she's my third sister laa.. elder of course.. aku anak pompuan yg paling kecil.. paling kecil ku tekankan di sini.. paling manja, paling comel.. amak.. tokojut tak?  tapi tu la hakikatnya.. aku mmg paling manja.. cuma tak dilayan je.. abah dulu masa aku kekecik selalu je memanjakan aku.. sampai aku dewasapun abah tetap tau aku anak manja dia.. now dah bersuami, kandalah pulak memanjakan aku.. cewahhh.. yg ko nak elaborate sangat tu pasai apa.. dah ada laki, mmg laki la tempat ko bermanja wehhh.. hehehe..

takpelah.. ni pic aku hari tu.. hari jumaat last week.. pi dgn makyang, katanya maybe tak pi lagi dah.. since dia nak join gym kat tempat keje dia ... hmmm.. so i ll just be alone again..  hmm.. alone inside dah biasa sgt kan.. 


ya Allah sememehnya muka akuuu.. berkilatnya.. huhuuu.. tapi nak exercise jer pun,, bukannya nak pi kenduri kann.. hahhaha..
am was enjoying the exercise jugak.. she wanted to join the aerobics class but friday takde la pulak.. hmm.. so nak tak nak masuk je la buat machine and mana2 yg ada.. hehehe.. nashib la labuuu.. can you imagine after we finished we went straight home without lepaking at kedai mamakkkk?
oh so the pelik i thought.. hahahhaha.


dah la kot dulu.. 

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...