Thursday, March 24, 2016

hati perempuan

petang ni ujan lebat sekali.
dalam opis sungguh sejuk sekali
hati aku ni sedih sekali
nape lak su.. entah
hati perempuan aku yg lemah ni sedih sekali
rasa macam apa je
sayu sedih pilu segala macam yg melelehkan airmata ada sekali haa
kerana aku perempuan yg lemah

nak lari gi kota kinabalu lah
nak duduk kat kawasan menggatal
situ takde org kenal aku
duduk sana sampai ada org nak aku balik
tapi buatnya takde sapa pedulikpun aku gi mana
cemana la agaknya kan
berhamburanlah lagi air mata kesedihan
wah.. mmg sedih jadi perempuan
seandainya tak diperlukan




No comments:

Post a Comment