Saturday, March 26, 2016

Nyut nyuttt

Shakit nih.. ptg td macam dah lega bila mangun tido and asar.  Basuh2 pinggan mangkuk penuh kat singki.. berkemas2 sikit.. lipat kain.  Duduk kejap.. dah terasa balik smpai la ni.. shakit.

Aku pi spa rozlin siang td. Pi dgn yuni kawan fb aku since 6years back.  Dia tanya mana nak urut badan dia lenguh2.. so aku syorkanlah spa besfren aku rozlin kat jln 30 tu.   Lutut akupun sakit terkehel smlm kat nu sentral masa nak turun ke teh tarik place.  Lantai nu sentral tu mmg sengaja di landaikan sikit ke apa ntah.. terbunyik lutut den.  Aku dah agak akan sakit sebab sejak tu jalan mmg dah rasa sakit.  Ku tahankan jua lah.  Td ngurut tu ngadu la kat angah shamine tu.  Dia fokus urut and betuikan balik urat.. alhamdulillah xsakit dah macam sblom tu.  Tapi bahagian bdan lain ni sangat2 la sakit slps diurut..  nyut nyut.. dah makan ubat tahan sakit dgn harapan buleh lena jap lagi.

Laki tak balik lg ni.  Kuar dr ptg ada keje katanya.  Maleh tanyo pun.  Dia bitau aku yg dah xkesah sgt.  Kenapa citer pasal dia ek.. sbb kalu dia adapun aku ngadu dia jeling2 jer.. hehee.. maybe sebab dia laki aku kot.  Mau masukkan jugak dalam ini felem (baca macam sudarmaji citer p.ramlee, ok?)..

Dah la dulu.  Rasa esok xlarat poey mano2 kalu sakit cam ni x logo lagi.  Badan sasa aku ni mmg nampak macam keras.. tp bila lepaih urut.. tak leh tahann.. shakitt.. sabar lah wahai body.. in sya Allah esok legalah tu.  Kalu tak... korang mahapkan je lah aku yek.. aku insan yg lemah.. bak kata rohana jalil..

Gunite uols..




No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...