Tuesday, February 21, 2017

mana dia..

cinta adam dah hawa
satu bersama
satu terpisah
buat diriku tertanya2
kau yg aku puja kau yg aku cinta
oh kasihku di firdausi

mana dia
pujaanku yg sejati
dengarlah bisikan asmaraku

cinta adam dan hawa
satu bersama
satu terpisah buat diriku
tertanya2
kau yg aku puja
kau yg aku cinta oh
kasihku difirdausi

cinta adam dan hawa
terbit di syurga terang dijiwa
menjadi saksi impian murni
cinta adam dan hawa
satu bersama satu terpisah
buat diriku tertanya2
cinta adam dan hawa

ai suko lagu ni.. huhuu..

korang dgn adam korang ke tu?
adakah adam korang masih cintakan korang sama macam mula2 jumpa dulu.  wahhhh.. syiok larrr.. berbunga2 la ati tu kannn?  dari mula2 kenai masa bercinta konon sorok2 tanak tengok directly sampai sekarang semua dah tengok masih sama2 cinta dia kat korang?
selonoknyaaaaa...

susah nak jumpa wehh.. kdg kita beria bertambah kasih syg ke dia.. dia lak, dah tawar.  dia dah tak boleh sama.  maka bersyukurlah jika adam kamu masih bersama dan memberikan layanan terbaik buat kamu.  jgn kamu mengambil kesempatan pulakk, okey?



No comments:

Post a Comment