Wednesday, March 16, 2016

Malfunction

Mornin peeps.. pokoba?  Aku harini alhamdulillah sihat.  Harap korang semua pun sama lah yer.

Apa ceta harini?
Aku nak citer aku semangat nak buat keje harini 16hb kan.. cam biasalah closing system kojo banyak nak cepat by 12noon.. tup tup system kami problem pulokkk.. makanya tak dapatlah buat apa2 keje sementelah walaupun minggu ni aku kena duty buat codes.. makanya sangkutla haaa.. redha je la.  Biar ostrolia yg settle kan bab system nih.. kita ni kat msia bersabar dan bertabahlah.. aku rasa kejap je ni.  Kalu dapat smpai esok pun xpe.. sebab bukannya salah kita.. system tuu.. ekekekke

Pd yg lain yg baru nak mulakan tugas or yg dah lama mulakan tugas or yg masih menyuap sarapan.. diucapkan selamat bertugas.  Ikhlaskan hati dalam bekerja.  Buatlah keje dgn bersungguh2.  Jgn layan politik keje.. jgn pulak memijak org lain waima mengadu domba ke boss utk naik dan jangan menyebuk keje org lain sedangkan keje engko pun ntah apa2.. ekekek.. ingat tu, ok?

Chow bebeh!






No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...