Monday, March 14, 2016

senin

senin datang lagiiii.. hoyehhh
ramai org tak suka senin.. sebab apa tak suka.. sebab senin bukan masuk dalam senarai ujung minggu.. katalah ujung minggu is sabtu ahad senin... pasti selasalah menjadi hari yg dikerah utk pi keje.  ekekekek.. aku suka je hari apa pun.  sebab dah tanggungjawab.  lagi2 senin tu hari pertama yg menentukan permulaan minggu bekerja tu.  eh salah.. kalu islam.. hari pertama is ahad.. so, ikutnya.. kita mulakan hari kita tu dengan hari ahad.. cuti, so okay lah.. takde hal.. hari kedua baru masuk keje.. ekekekek.. apa2 pun hari semua sama.. ada keberkatan jika keberkatan yg kita cari, ye tak?  senin tu hari kelahiran baginda Rasululllah SAW, tentu besar maknanya pd kita ni.  Senin pun org yg ramain puasa sunat akan amik senin dan khamis utk buat puasa sunat. haa.. kan bagus tu senin?

hehehe.. takde mende nak citer sgt pun.  aku keje harini.  2 org team member takde.. tinggal 2jer.  1 cuti, 1 mc.  maka manyaklah keje bila dorang masuk nanti.  aku buat keje aku je lerrr.. ekekeke

malaysia sedang sangat2 panaih waktu ni.  korang semua jangan keluar sangat.  minum air banyak2.  yg tak sihat tu.. berehatlah.. yg sihat tu teruskanlah menjaga kesihatan.  angkat berat, senaman and all

ok, nak lunch jap.  tata





No comments:

Post a Comment