Wednesday, October 11, 2006

Cartoon and me..


Which cartoon character am I?


You are Tweety.
You are cute, and everyone loves you. You are a best friend that
no one takes the chance of losing. You never hurt feelings and
seldom have your own feelings hurt. Life is a breeze. You are
witty, and calm most of the time. Just keep clear of back stabbers,
and you are worry-free.
Betui ker?
Aku jawap one quiz which i can't remember from whom, sent to my email, the topic as above, kira tolak campur jumlahnya, rupanya aku dikategorikan dalam golongan tweety... hmmm, jangan jeles!!
Walaupun aku takde ler secute tweety ni, non ado dekat langsung katanya... tapi aku suka sangat apa ditulis mengenai karaktor aku. Aku cuba sedaya upaya tak mengkecilkan ati orang-orang sekeliling aku dan cuba sepenuh hati juga untuk buat orang suka berkawan/bekerja ngan aku. Dan, aku memang bencik sesangat kaum yang menikam blakang, in fact, sesapapun kan? Keji dan hanjeng sangat orang itu, kan?

No comments:

Post a Comment

Trip ke Lostworld of Tambun & Cameron Highlands - Jan 2023

Apekemendenya ntah yg I nak tulis nih.  Nak update pasal cuti2 mmg yeslah.. tapi terlalu byk yg dah tertingga l weh.. ntah mana satu ke yg p...